Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Іміджбілдінг як засіб мотивації стейкхолдерів підприємства |
Автори |
Шаша, О.І.
|
ORCID | |
Ключові слова |
іміджбілдінг имиджбилдинг стейкхолдери підприємства стейкхолдеры предприятия |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2012 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129 |
Видавець | ТОВ Друкарський дім "Папірус" |
Ліцензія | |
Бібліографічний опис | Шаша, О.І. Іміджбілдінг як засіб мотивації стейкхолдерів підприємства [Текст] / О.І. Шаша // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 277-279. |
Короткий огляд (реферат) |
Головним призначенням будь-якого підприємства є задоволення потреб зацікавлених у його діяльності соціальних груп (стейкхолдерів), до яких належать власники, персонал, клієнтура, постачальники, держава, громадськість та інші. Кожне підприємство взаємодіє зі зв’язаними з ним групами, що здійснюють внесок у підприємство, одержують від нього компенсацію (у різній формі) і тому знаходяться з ним у відносинах взаємозалежності. Одним з основних інструментів взаємодії підприємства з його стейкхолдерами є його імідж. Іміджбілдінг як процес формування іміджу підприємства останнім часом став одним з основних засобів та способів створення широкої позитивної відомості конкретного підприємства. Він представляє собою основну складову на шляху досягнення цілей, які підприємство намагається досягти: стати успішним, зайняти своє місце в суспільному житті тощо.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29129 |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Brazil
1
China
2
Denmark
1
EU
1
France
138856
Germany
1611852102
India
1
Ireland
-2084514898
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
138854
Russia
42
Singapore
-1287459235
Turkey
42
United Kingdom
465710199
United States
1561712276
Unknown Country
929674888
Україна
522795690
Downloads
China
2
EU
2
France
4
Germany
1611852101
Lithuania
1
Romania
1
Russia
1611852102
Singapore
1
United Kingdom
1
United States
-1978619414
Unknown Country
288
Україна
522795691
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Shasha.pdf | 174.93 kB | Adobe PDF | 1767880780 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.