Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29133
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Особливості маркетингової діяльності підприємств в кризових умовах
Автори Хандій, О.О.
ORCID
Ключові слова антикризове управління
антикризисное управление
маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2012
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29133
Видавець ТОВ Друкарський дім "Папірус"
Ліцензія
Бібліографічний опис Хандій, О.О. Особливості маркетингової діяльності підприємств в кризових умовах [Текст] / О.О. Хандій // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 268-270.
Короткий огляд (реферат)
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
527927258
Germany Germany
9
India India
50441
Ireland Ireland
482535589
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
50443
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
11
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
United Kingdom United Kingdom
861868552
United States United States
1055854320
Unknown Country Unknown Country
1722455876
Україна Україна
1722455877

Downloads

France France
4152093
Germany Germany
344470423
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2078231087
Unknown Country Unknown Country
225
Україна Україна
527927258

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Handiy.pdf 187.32 kB Adobe PDF -1340186205

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.