Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29172
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ключові фактори впливу на розподіл бюджету маркетингових комунікацій банку
Authors Радченко, О.В.
ORCID
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
бюджет банку
бюджет банка
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29172
Publisher ТОВ Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Радченко, О.В. Ключові фактори впливу на розподіл бюджету маркетингових комунікацій банку [Текст] / О.В. Радченко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 317-319.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
156
Germany Germany
8
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
74039
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
18
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
245486
United Kingdom United Kingdom
126644
United States United States
42870
Unknown Country Unknown Country
51

Downloads

China China
5
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
489282
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
489282
Unknown Country Unknown Country
264

Files

File Size Format Downloads
Radchenko.pdf 176,67 kB Adobe PDF 978837

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.