Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29337
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологічні основи підвищення ефективності уроку за допомогою методів саморегуляції
Authors Рудакова, С.А.
ORCID
Keywords ефективне навчання
эффективное обучение
саморегуляція
саморегуляция
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29337
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Рудакова, С.А. Психологічні основи підвищення ефективності уроку за допомогою методів саморегуляції [Текст] / С.А. Рудакова // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.2. — С. 174-176.
Abstract Кожний поміркований учитель прагне таким чином спланувати та провести урок, щоб його результативність була якомога вищою. Підвищити ефективність - це значить з меншими витратами сил досягти великих результатів. У визначенні поняття ефективність навчання необхідно виходити з прийнятого в дидактиці розуміння сутності навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29337
Appears in Collections: Наукові видання (КІ)

Views

China China
2
EU EU
1
France France
153393
Germany Germany
16793636
Ireland Ireland
302443468
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
153399
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
75649221
Russia Russia
31
Spain Spain
3
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
237679803
United Kingdom United Kingdom
150290
United States United States
-493107912
Unknown Country Unknown Country
16793635

Downloads

China China
1852408708
France France
1
Germany Germany
604886936
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
4
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
237679804
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
156708980
Unknown Country Unknown Country
456

Files

File Size Format Downloads
rudakova.pdf 170,68 kB Adobe PDF -1443282403

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.