Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29337
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологічні основи підвищення ефективності уроку за допомогою методів саморегуляції
Authors Рудакова, С.А.
Keywords ефективне навчання
эффективное обучение
саморегуляція
саморегуляция
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29337
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Рудакова, С.А. Психологічні основи підвищення ефективності уроку за допомогою методів саморегуляції [Текст] / С.А. Рудакова // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.2. — С. 174-176.
Abstract Кожний поміркований учитель прагне таким чином спланувати та провести урок, щоб його результативність була якомога вищою. Підвищити ефективність - це значить з меншими витратами сил досягти великих результатів. У визначенні поняття ефективність навчання необхідно виходити з прийнятого в дидактиці розуміння сутності навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29337
Appears in Collections: Наукові видання (КІ)

Views

China China
2
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
7
Netherlands Netherlands
4
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
11
Russia Russia
31
Spain Spain
3
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
795
United Kingdom United Kingdom
20
United States United States
121
Unknown Country Unknown Country
162

Downloads

China China
4
France France
1
Germany Germany
7
Italy Italy
1
Russia Russia
4
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1169
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
456

Files

File Size Format Downloads
rudakova.pdf 170,68 kB Adobe PDF 1645

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.