Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29345
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні інформаційні технології в освіті (на прикладі веб-квестів)
Authors Бокатов, Є.Г.
ORCID
Keywords інформаційні технології
информационные технологии
веб-технології
веб-технологии
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29345
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Бокатов, Є.Г. Сучасні інформаційні технології в освіті (на прикладі веб-квестів) [Текст] / Є.Г. Бокатов ; наук. кер. Б.О. Грудинін // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.2. — С. 186-189.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (КІ)

Views

Australia Australia
1
China China
-132344022
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
262390361
India India
111132
Iran Iran
1
Ireland Ireland
165029913
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
111126
Poland Poland
37401
Russia Russia
645596881
Spain Spain
3
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
-849060599
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
35128
United States United States
2072802158
Unknown Country Unknown Country
492465214

Downloads

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
3
Czechia Czechia
2
Denmark Denmark
1
EU EU
5
Finland Finland
3734
France France
-178297688
Germany Germany
191331
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
-1637792586
Norway Norway
3723
Poland Poland
5
Romania Romania
1
Russia Russia
645596880
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
-1637792583
United Kingdom United Kingdom
3579612
United States United States
-1637792585
Unknown Country Unknown Country
1864

Files

File Size Format Downloads
Bokatov.pdf 190,88 kB Adobe PDF -147330981

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.