Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29509
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг экологических инноваций: место и роль среди концепций развития маркетинга, основные задачи
Other Titles Маркетинг екологічних інновацій: місце і роль серед концепцій розвитку маркетингу, основні задачі
Ecological innovation marketing: place and role in the marketing concepts development, key tasks
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords Концепция маркетинга
экологические инновации
устойчивое развитие
рыночно-ориентированное управление
инновационная деятельность
концепція маркетингу
екологічні інновації
стійкий розвиток
ринково-орієнтоване управління
інноваційна діяльність
marketing concept
ecological innovations
sustainable development
market – oriented management
innovative activity
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29509
Publisher Научно-аналитический центр "Этноэкономика", Институт социально-экономических исследований ДНЦ РАН
License
Citation Ильяшенко С.Н. Маркетинг экологических инноваций: место и роль среди концепций развития маркетинга, основные задачи / С.Н. Ильяшенко // Вопросы структуризации экономики, 2012. - № 2. - С. 28-30.
Abstract Уточнено роль і місце маркетингу екологічних інновацій в забезпеченні переходу економіки на екологічно-орієнтований інноваційний шлях розвитку. Окреслено коло його основних задач. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29509
Уточнены роль и место маркетинга экологических инно- ваций в обеспечении перехода экономики на экологически- ориентированный инновационный путь развитие. Очерчен круг его основных задач. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29509
Clarified the role and place of ecological innovations marketing in the transition economies in the ecologically – oriented way of innovative development. Outline a range of its main tasks. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29509
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
434
France France
1
Germany Germany
29
Ireland Ireland
116017
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Poland Poland
1
Russia Russia
15
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
6282330
United Kingdom United Kingdom
2662301
United States United States
64036192
Unknown Country Unknown Country
6282329

Downloads

Armenia Armenia
2
Azerbaijan Azerbaijan
1
Belarus Belarus
4
Bulgaria Bulgaria
2
China China
3
EU EU
1
Estonia Estonia
2
Germany Germany
9
Kazakhstan Kazakhstan
3
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Poland Poland
2
Romania Romania
2
Russia Russia
9
Ukraine Ukraine
33349285
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
48692727
Unknown Country Unknown Country
79379915

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Mahackala_2012.pdf 514.88 kB Adobe PDF 161421969

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.