Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив
Other Titles Разработка методического подхода по выбору маркетингового инновационного решения из множества существующих альтернатив
The development of the methodical approach on the selection of the marketing innovative decision from the set of alternatives
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
Gryshchenko, Olena Fedorivna
Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетингове інноваційне рішення (МІР)
критерій
альтернатива
інтегральна оцінка
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553
Publisher Донецький державний університет управління
License
Citation Грищенко, О.Ф. Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив [Текст] / О.Ф. Грищенко, О.А. Біловодська // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія «Економіка». – 2012. – Т. 13. Вип. 227. – С. 348-357.
Abstract У даній статті запропонований методичний інструментарій для здійснення вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив. Сформовано систему критеріїв оцінки та вибору маркетингових інноваційних рішень. Розроблено матрицю вибору маркетингових інноваційних рішень за критеріями «ризик – якість» При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553
В данной статье предложен методический инструментарий для осуществления выбора маркетингового инновационного решения из множества существующих альтернатив. Сформирована система критериев оценки и выбора маркетинговых инновационных решений. Разработана матрица выбора маркетинговых инновационных решений по критериям «риск - качество» При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553
In this article the methodical tools for implementation of a choice of the marketing innovative decision from a set of existing alternatives are offered. The system of criteria of an assessment and a choice of marketing innovative decisions is created. The matrix of a choice of marketing innovative decisions on criteria «risk - quality» is developed When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29553
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2787555
Denmark Denmark
1
Germany Germany
6
Ireland Ireland
74467
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2654
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
14
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
494741
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
252675
United States United States
1468243
Unknown Country Unknown Country
494740

Downloads

China China
10
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
5575139
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2787556
Unknown Country Unknown Country
134

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_Gryshchenko_Rozroblennya_metodychnogo_pidhodu.pdf 504,73 kB Adobe PDF 8362845

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.