Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29569
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні аспекти вибору маркетингового інноваційного рішення з переліку існуючих альтернатив
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
Gryshchenko, Olena Fedorivna
ORCID
Keywords маркетингове інноваційне рішення
альтернатива
критерій
Type Conference Papers
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29569
Publisher Наукова економічна організація «Перспектива»
License
Citation Грищенко О.Ф. Методичні аспекти вибору маркетингового інноваційного рішення з переліку існуючих альтернатив / О.Ф. Грищенко // Тези доповідачів всеукраїнської науково-практичної конференції «Досягнення в економіці. Нові погляди, проблеми, інновації» (м. Дніпропетровськ, 3-4 серпня 2012 р.). – Дніпропетровськ: Наукова економічна організація «Перспектива», 2012. – С. 22-25
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
5
France France
1
Germany Germany
6
Ireland Ireland
19866
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
13
Serbia Serbia
1
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
662115
United Kingdom United Kingdom
332797
United States United States
235106
Unknown Country Unknown Country
662114

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
1912040
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1912040
Unknown Country Unknown Country
146

Files

File Size Format Downloads
Gryshchenko_Dnepr_2012.pdf 728,34 kB Adobe PDF 3824234

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.