Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегії управління споживчим капіталом промислового підприємства на основі його діагностики
Other Titles Strategies of customer capital management of the industrial enterprise based on its diagnostics
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords діагностика
управління
споживчий капітал
матриця
стратегія
промислове підприємство
ресурси
потенціал
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587
Publisher ООО «Северо-восточная энергетическая компания «СВЭКО»
License
Citation Голишева, Є.О. Стратегії управління споживчим капіталом Промислового підприємства на основі його діагностики [Текст] / Є.О. Голишева // Энергосбережение. Энергетика. Энергоаудит. – 2012. – № 8 (102). – С. 75-80.
Abstract У статті представлено авторський підхід до структури споживчого капіталу промислового підприємства із поділом на ресурсну та потенціальну частини. Визначено етапи діагностики споживчого капіталу на основі оцінювання його складових, ресурсної та потенціальної частин. Запропоновано матрицю діагностики споживчого капіталу «ресурси-потенціал», на основі якої визначено стратегії оптимізації управління споживчим капіталом на промисловому підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587
В статье представлен авторский подход к структуре потребительского капитала промышленного предприятия с разделением на ресурсную и потенциальную части. Определены этапы диагностики потребительского капитала на основе оценки его составляющих, а также ресурсной и потенциальной частей. Предложена матрица диагностики потребительского капитала «ресурсы-потенциал», на основе которой определены стратегии оптимизации управления потребительским капиталом на промышленном предприятии. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587
It is presented author's approach to the structure of customer capital with the division of the resource and potential parts. The process of the diagnosis of customer capital based on evaluation of its components and the resource and potential parts is defined. It is proposed the matrix "resources-potential" of the diagnosis of customer capital, based on it strategies of optimizing of customer capital management are defined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29587
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
4
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
41994
Iran Iran
1
Ireland Ireland
10712
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
New Zealand New Zealand
1
Poland Poland
1
Russia Russia
13
Slovakia Slovakia
2
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
164059
United Kingdom United Kingdom
83979
United States United States
5847
Unknown Country Unknown Country
164058

Downloads

China China
2
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
83977
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
47
Ukraine Ukraine
470685
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
21422
Unknown Country Unknown Country
118

Files

File Size Format Downloads
Golysheva_EEE_2012.pdf 347,14 kB Adobe PDF 576256

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.