Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку |
Інші назви |
Choosing a commodity producer marketing channel as a means to ensure its innovative development Выбор товаропроизводителем маркетингового канала как средство обеспечения его инновационного развития |
Автори |
Біловодська, Олена Анатоліївна
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-3707-0734 |
Ключові слова |
вибір маркетингового каналу форма каналу структура каналу товарний рух |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2012 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 |
Видавець | Донецьк : РВВ. ДВНЗ «ДонНТУ» |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Біловодська О.А. Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку / О. А. Біловодська / Економічна безпека національної економіки: інвестиційно-інноваційний аспект : монографія / І. М. Грищенко, М. П. Денисенко, А. П. Гречан, В. В. Лойко та ін.; за заг. ред. чл.-кор. НАПН України, д.е.н., проф. І. М. Грищенка, д.е.н., проф. М. П. Денисенко, д.е.н., проф. А. П. Гречан, к.е.н., доц. В. В. Лойко.– Донецьк : РВВ. ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. – С. 294-309. |
Короткий огляд (реферат) |
У роботі автором сформульовано сутність та розкрито зміст поняття «вибір каналу розподілу», удосконалено підхід щодо вибору товаровиробником маркетингового каналу за комплексом характеристик: форми та структури каналу, системи, форми та методу організації товарного руху у ньому.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 В работе автором сформулирована сущность и раскрыто содержание понятия «выбор канала распределения», усовершенствован подход относительно выбора товаропроизводителем маркетингового канала по комплексу характеристик: форма и структура канала, система, форма и метод организации товарного движения в нем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 In this paper the author formulated the essence and content analysis of the concept of "choice of distribution channel," an improved approach on the selection of a commodity producer marketing channel complex of characteristics: the shape and structure of the channel, the system, the form and method of organizing trade movement in it. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613 |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

3

1

1260266367

36284

406511

1

1

3

19

1

5

41003137

695439417

-505579271

670633288
Downloads

1

1

1

36267

3

-1357906410

1

2

41003140

1

883715065

883715066

1

883715066

3960863

1

-981355113

1

406500

8

36286

3960849

695439415

1121602984

695439416
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
V_monografiju_Denisenko.pdf | 111.43 kB | Adobe PDF | -1421197881 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.