Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку
Other Titles Choosing a commodity producer marketing channel as a means to ensure its innovative development
Выбор товаропроизводителем маркетингового канала как средство обеспечения его инновационного развития
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords вибір маркетингового каналу
форма каналу
структура каналу
товарний рух
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
Publisher Донецьк : РВВ. ДВНЗ «ДонНТУ»
License
Citation Біловодська О.А. Вибір товаровиробником маркетингового каналу як засіб забезпечення його інноваційного розвитку / О. А. Біловодська / Економічна безпека національної економіки: інвестиційно-інноваційний аспект : монографія / І. М. Грищенко, М. П. Денисенко, А. П. Гречан, В. В. Лойко та ін.; за заг. ред. чл.-кор. НАПН України, д.е.н., проф. І. М. Грищенка, д.е.н., проф. М. П. Денисенко, д.е.н., проф. А. П. Гречан, к.е.н., доц. В. В. Лойко.– Донецьк : РВВ. ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. – С. 294-309.
Abstract У роботі автором сформульовано сутність та розкрито зміст поняття «вибір каналу розподілу», удосконалено підхід щодо вибору товаровиробником маркетингового каналу за комплексом характеристик: форми та структури каналу, системи, форми та методу організації товарного руху у ньому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
В работе автором сформулирована сущность и раскрыто содержание понятия «выбор канала распределения», усовершенствован подход относительно выбора товаропроизводителем маркетингового канала по комплексу характеристик: форма и структура канала, система, форма и метод организации товарного движения в нем. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
In this paper the author formulated the essence and content analysis of the concept of "choice of distribution channel," an improved approach on the selection of a commodity producer marketing channel complex of characteristics: the shape and structure of the channel, the system, the form and method of organizing trade movement in it. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29613
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
Denmark Denmark
1
Germany Germany
1260266367
Greece Greece
36284
Ireland Ireland
406511
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
19
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
670633288
United Kingdom United Kingdom
41003137
United States United States
-981355112
Unknown Country Unknown Country
81000198

Downloads

Austria Austria
1
Belgium Belgium
1
Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
36267
China China
3
Czechia Czechia
1260266362
Denmark Denmark
1
EU EU
2
Estonia Estonia
41003140
Finland Finland
1
France France
406513
Germany Germany
-981355111
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Italy Italy
3960863
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
-981355113
Poland Poland
1
Romania Romania
406500
Russia Russia
8
Spain Spain
36286
Ukraine Ukraine
-981355108
United Kingdom United Kingdom
3960849
United States United States
1260266363
Unknown Country Unknown Country
1998554

Files

File Size Format Downloads
V_monografiju_Denisenko.pdf 111,43 kB Adobe PDF -371723613

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.