Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29964
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Контроль та оцінювання навчальних досягнень в рамках модульної системи навчання |
Authors |
Bilous, Olena Anatoliivna
![]() Zakharchenko, Nadiia Mykolaivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2288-4030 |
Keywords |
форми контролю критерії оцінювання навчальні параметри локальний контроль підсумковий контроль шкала оцінок |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29964 |
Publisher | Видавничій відділ Національної металургійної академії України |
License | |
Citation | Білоус О.А.Контроль та оцінювання навчальних досягнень в рамках модульної системи навчання [Текст] / О.А.Білоус, Н.М.Захарченко //Теорія та методика електронного навчання: збірник наукових праць. - Дніпропетровськ: НМетАУ, 2011. - Випуск ІІ. - С.59-64. |
Abstract |
Стаття присвячена організації та проведенню контрольних заходів в рамках кредитно-модульної системи навчання. В роботі приводяться форми та методи проведення поточного та підсумкового контролю знань студентів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29964 Статья посвящена организации и проведению контрольных мероприятий в рамках кредитно-модульной системы обучения. В работе приводятся формы и методы проведения текущего и итогового контроля знаний студентов. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29964 Article is devoted to the organization and conduct of audits under the credit-module system. This paper presents the forms and methods of current and final control of student learning. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29964 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ТеСЕТ) |
Views
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
8
![France](/flags/fr.gif)
7
![Germany](/flags/de.gif)
226
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
93331
![Italy](/flags/it.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Mongolia](/flags/mn.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
2
![Russia](/flags/ru.gif)
27
![Turkey](/flags/tr.gif)
3
![Ukraine](/flags/ua.gif)
2008109
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1013033
![United States](/flags/us.gif)
15968425
![Unknown Country](/flags/--.gif)
2008108
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
599849
![EU](/flags/eu.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
10845566
![Germany](/flags/de.gif)
15968425
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Norway](/flags/no.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
35
![South Africa](/flags/za.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
5722707
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
15968426
![Unknown Country](/flags/--.gif)
689
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
stat1.pdf | 227,62 kB | Adobe PDF | 49105703 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.