Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30100
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Лексичне наповнення журнальної реклами косметичних засобів (на матеріалі англомовного медіадискурсу) |
Інші назви |
Vocabulary of magazine cosmetics advertisments (in terms of english media discourse) Лексическое наполнение журнальной рекламы косметических средств (на материале англоязычного медиадискурса) |
Автори |
Рева, Наталія Сергіївна
|
ORCID | |
Ключові слова |
рекламний текст лексема заголовок основний рекламний текст слоган ехо-фраза вербальний логотип прескриптор рекламный текст заглавие основной рекламный текст эхо-фраза вербальный логотип headline main ad text slogan echo-phrase verbal logo prescripter ad text lexeme |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2012 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30100 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Рева, Н.С. Лексичне наповнення журнальної реклами косметичних засобів (на матеріалі англомовного медіадискурсу) [Текст] / Н.С. Рева // Філологічні трактати. - 2012. - Т.4, №3. - С. 65-70. |
Короткий огляд (реферат) |
У статті осмислюється роль лексики у композиційно-семантичних блоках текстів журнальної реклами. Фокусується увага на її таксономії та поліфункціональності (на матеріалі англомовного дискурсу).
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30100 В статье осмысливается роль лексики в композиционно-семантических блоках текстов журнальной рекламы. Фокусируется внимание на её таксономии и полифункциональности (на материале англоязычного дискурса). При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30100 This article deals with the vocabulary of compositional-semantic blocks of the magazine advertisements in terms of English media discourse. The types of the lexemes in question are being classified; their polyfunctionality in ad texts is being analyzed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30100 |
Розташовується у зібраннях: |
Філологічні трактати |
Views

1

1

1588491741

1

67821

15

1

8352253

1

16959

41

1

21

74520085

-1474163825

1187744749

148972349
Downloads

-1117983813

1

3

45612294

1

1

8352251

1

1

16

1

1

-1474163824

495229816

1207589843
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Reva.pdf | 66.75 kB | Adobe PDF | -835363407 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.