Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30106
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості функціонування дискурсу інтернет - реклами (на матеріалі англійської мови)
Other Titles Особенности функционирования дискурса интернет-рекламы
Peculiar features of functioning of internet advertisements’ discourse
Authors Соколова, І.В.
ORCID
Keywords Інтернет реклама
мовні засоби впливу
прагматична настанова
Интернет - реклама
Internet advertisement
language means of influence
pragmatic purpose
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30106
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Соколова, І.В. Особливості функціонування дискурсу інтернет - реклами (на матеріалі англійської мови) [Текст] / І.В. Соколова // Філологічні трактати. — 2012. — Т. 4, № 4. — С. 113-117.
Abstract В статті представлені результати дослідження Інтернет - дискурсу. Визначається, що Інтернет - реклама є особливим видом дискурсу, який функціонує у певному середовищі та характеризується певними рисами. Інтернет - середовище надає унікальні можливості для функціонування рекламного дискурсу, забезпечуючи реципієнта широким асортиментом засобів для сприйняття та усвідомлення інформації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30106
В статье представлены результаты исследования Интернет - дискурса. Указывается на то, что Интернет - реклама является особенным видом дискурса, который функционирует в определенной среде и имеет характерные особенности. Среда Интернета предоставляет уникальные возможности для функционирования рекламного дискурса, обеспечивая реципиента широким ассортиментом средств для восприятия и понимания информации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30106
The article represents results of analysis of some features of functioning of Internet advertisements’ discourse. It is argued that Internet advertisements are a special type of discourse with its special features and functioning in a special environment. Internet environment provides unique opportunities for advertisements functioning, providing recipients with wide range of means for perception and comprehension of information. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30106
Appears in Collections: Філологічні трактати

Views

Canada Canada
1
China China
449
EU EU
8
France France
11
Germany Germany
25991431
Greece Greece
1
Ireland Ireland
3783744
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1
Netherlands Netherlands
123690
Russia Russia
31
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
1924860573
United Kingdom United Kingdom
116696612
United States United States
-911449685
Unknown Country Unknown Country
1160007028

Downloads

Canada Canada
1
China China
17089
France France
5
Germany Germany
1924860572
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3783750
Poland Poland
1
Russia Russia
11
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
-911449685
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-911449685
Unknown Country Unknown Country
287

Files

File Size Format Downloads
12sivmav.pdf 51,49 kB Adobe PDF 105762351

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.