Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30517
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу
Authors Чепурна, В.В.
Keywords рекламний текст
рекламный текст
advertising copy
архітектоніка
архитектоника
architectonics
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30517
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Чепурна, В.В. Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу [Текст] / В.В. Чепурна ; наук. кер. Н.С. Рева // Перекладацькі інновації : матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2013 р. / Ред.кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.В. Ємельянова та ін. — Суми : СумДУ, 2013. — С. 81-83.
Abstract Мова реклами займає особливе місце серед тих функціонально-стильових утворень, які відносяться до масової інформації, об'єднані масовою комунікацією. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30517
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
1
France France
2
Germany Germany
7
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
30
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
645
United States United States
36
Unknown Country Unknown Country
67

Downloads

China China
3
EU EU
3
France France
2
Germany Germany
2
Norway Norway
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
800
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
218

Files

File Size Format Downloads
Chepurna V.V. Arkhitektonichni osoblyvosti.pdf 191,91 kB Adobe PDF 1034

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.