Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30517
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу
Authors Чепурна, В.В.
ORCID
Keywords рекламний текст
рекламный текст
advertising copy
архітектоніка
архитектоника
architectonics
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30517
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Чепурна, В.В. Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу [Текст] / В.В. Чепурна ; наук. кер. Н.С. Рева // Перекладацькі інновації : матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 15-16 березня 2013 р. / Ред.кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова, О.В. Ємельянова та ін. — Суми : СумДУ, 2013. — С. 81-83.
Abstract Мова реклами займає особливе місце серед тих функціонально-стильових утворень, які відносяться до масової інформації, об'єднані масовою комунікацією. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30517
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

China China
1
France France
2
Germany Germany
20153
Greece Greece
10077
Ireland Ireland
188219
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
30
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
6751170
United Kingdom United Kingdom
3378104
United States United States
87597168
Unknown Country Unknown Country
6751169

Downloads

China China
3
Denmark Denmark
70498227
EU EU
3
France France
2
Germany Germany
20154
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
36300349
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
53399289
Unknown Country Unknown Country
218

Files

File Size Format Downloads
Chepurna V.V. Arkhitektonichni osoblyvosti.pdf 191.91 kB Adobe PDF 160218251

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.