Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30519
Title: Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу
Authors: Syhyda, Liubov Oleksiivna
Keywords: маркетингова політика розподілу
управління
аспект
маркетинговая политика распределения
управление
аспект
marketing distribution policy
management
aspect
Issue Year: 2013
Publisher: Наукове об'єднання "Economics"
Citation: Сигида, Л.О. Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу [Текст]/ Л.О. Сигида // Економічна політика держави в умовах трансформаційних змін: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Сімферополь, 15-16 лютого 2013 року): у 2-х частинах / Наукове об’єднання «Economics». – Сімферополь : НО «Economics», 2013. - Ч. 2. – С. 109-110.
Abstract: Підприємство на ринку працює як злагоджена система, що складається з ряду підсистем, на які покладені функції, пов’язані з підготовкою до виробництва – організація взаємодії з постачальниками, забезпечення підприємства необхідними сировиною, матеріалами тощо, – безпосередньо виробництвом та розподілом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30519
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30519
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views
Other85
China3
Czech Republic1
Germany24
France2
United Kingdom6
Netherlands5
Poland3
Russia22
Turkey3
Ukraine56
United States35
Downloads
Other199
China5
Germany2
EU1
France1
Russia3
Slovakia1
Ukraine41
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Syhyda_Simf.pdf93.34 kBAdobe PDF254Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.