Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСигида, Любов Олексіївна-
dc.contributor.authorСигида, Любовь Алексеевна-
dc.contributor.authorSyhyda, Liubov Oleksiivna-
dc.date.accessioned2013-04-24T06:45:26Z-
dc.date.available2013-04-24T06:45:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСигида, Л.О. Основні аспекти управління маркетинговою політикою розподілу [Текст]/ Л.О. Сигида // Економічна політика держави в умовах трансформаційних змін: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (м. Сімферополь, 15-16 лютого 2013 року): у 2-х частинах / Наукове об’єднання «Economics». – Сімферополь : НО «Economics», 2013. - Ч. 2. – С. 109-110.ru_RU
dc.identifier.urihttp://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30519-
dc.description.abstractПідприємство на ринку працює як злагоджена система, що складається з ряду підсистем, на які покладені функції, пов’язані з підготовкою до виробництва – організація взаємодії з постачальниками, забезпечення підприємства необхідними сировиною, матеріалами тощо, – безпосередньо виробництвом та розподілом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30519-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаукове об'єднання "Economics"ru_RU
dc.subjectмаркетингова політика розподілуru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectаспектru_RU
dc.subjectмаркетинговая политика распределенияru_RU
dc.subjectуправлениеru_RU
dc.subjectаспектru_RU
dc.subjectmarketing distribution policyru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectaspectru_RU
dc.titleОсновні аспекти управління маркетинговою політикою розподілуru_RU
dc.typeThesesru_RU
Appears in Collections:Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Syhyda_Simf.pdf93.34 kBAdobe PDF254Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.