Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30859
Title: Підходи до стимулювання сталого розвитку регіонів на засадах геоменеджменту та геомаркетингу
Authors: Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Коваленко, Я.А.
Keywords: регіональна економіка
региональная экономика
regional economy
географічний маркетинг
географический маркетинг
geographic marketing
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Махнуша, С.М. Підходи до стимулювання сталого розвитку регіонів на засадах геоменеджменту та геомаркетингу [Текст] / С.М. Махнуша, Я.А. Коваленко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 175-177.
Abstract: В сучасних умовах кризових явищ в світовій економіці та загострення конкуренції ринків багато країн світу, незалежно від свого соціально-економічного розвитку, змушені приймати рішення, покликані на подолання зазначених проблем. Зокрема, мова йде про актуалізацію концепції сталого розвитку економіки. При цьому, не дивлячись на процеси глобалізації, важливою залишається проблема підвищення ефективності функціонування економіки регіонів. Саме через розвиток окремих регіонів відбувається підключення національних економік до світової глобальної. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30859
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30859
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other63
United Arab Emirates1
Canada1
China1
Czech Republic2
Germany14
France3
United Kingdom7
Italy1
Netherlands1
Russia17
Slovakia1
Turkey3
Ukraine16
United States18
Downloads
Other129
China3
Germany2
France2
Ukraine15
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Makhusha S.M._Regionalna ekonomika.pdf192.84 kBAdobe PDF152Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.