Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30886
Title: Аспекти ціноутворення в екологічному маркетингу
Authors: Рябченко, Ірина Михайлівна
Riabchenko, Iryna Mykhailivna 
Keywords: екологічний маркетинг
экологический маркетинг
environmental marketing
цінова політика
ценовая политика
pricing
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Рябченко, І.М. Аспекти ціноутворення в екологічному маркетингу [Текст] / І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 234-235.
Abstract: Досягнення збалансованого розвитку діяльності в сфері охорони навколишнього природного середовища і раціонального використання природних ресурсів передбачає активне залучення можливостей суспільства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30886
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30886
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other67
Canada1
Czech Republic2
Germany19
France3
United Kingdom1
Netherlands1
Russia11
Turkey17
Ukraine14
United States18
Downloads
Other169
China2
Germany2
France1
Russia2
Ukraine17


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Riabchenko I.M._Ekologichnyi marketing.pdf189.37 kBAdobe PDF193Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.