Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30901
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Сутність категорії "екологічний маркетинг" |
Автори |
Сагер, Людмила Юріївна
![]() Никонець, М.О. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477 |
Ключові слова |
екологічний маркетинг экологический маркетинг environmental marketing екологічний товар экологический товар environmental good |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2013 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30901 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Сагер, Л.Ю. Сутність категорії "екологічний маркетинг" [Текст] / Л.Ю. Сагер, М.О. Никонець // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 237-239. |
Короткий огляд (реферат) |
Екологічний маркетинг – специфічний вид маркетингу, який передбачає орієнтацію усієї діяльності підприємства (розроблення продукції, її виробництва, пакування, транспортування, реалізації, просування, переробки та утилізації) на формування та задоволення екологічно орієнтованого попиту з метою отримання прибутку та збереження довкілля і здоров’я людей.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30901 |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

7

4

233194

1

1

16109

4013541

1

1

1

10

2

4

349789

14031288

58714944

695769
Downloads

2

1

16107

233193

1

839

1

1

2022878

826

5712

14031287

171

2022877
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Saher L.Yu_Ekologichnyi marketig.pdf | 213.81 kB | Adobe PDF | 18333896 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.