Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30918
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості вибору інструментів маркетингових комунікацій у просуванні специфічної продукції
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
специфіка продукції
специфика продукции
specificity products
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30918
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тимохіна, Я.О. Особливості вибору інструментів маркетингових комунікацій у просуванні специфічної продукції [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 263-265.
Abstract При формуванні комунікаційної політики підприємства важливо враховувати специфіку продукції, що випускається, та пристосовувати до неї маркетингові комунікації (МК), використовуючи диференціацію МК за видами – ATL, BTL та TTL (з англ. «abovetheline» – над лінією, «belowtheline» – під лінією, «throughtheline» – крізь лінію). При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30918
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czech Republic Czech Republic
2
France France
2
Germany Germany
15
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
12
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
574
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
17
Unknown Country Unknown Country
44

Downloads

China China
2
Czech Republic Czech Republic
2
Germany Germany
2
Ukraine Ukraine
359
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
158

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina Y.O_Marketyngovi komunikatsii.pdf 225,82 kB Adobe PDF 527

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.