Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3097
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Функціональна зміна поняття «товар» в умовах глобалізації та інформатизації економіки і роль України у реалізації його нового змісту
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Тарасенко, О.І.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords поняття "товар"
інформатизація економіки
понятие "товар"
информатизация экономики
concept of "goods"
informatization of the economy
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3097
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Біловодська, О.А. Функціональна зміна поняття "товар" в умовах глобалізації та інформатизації економіки [Текст] / О.А. Біловодська, О.І. Тарасенко // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №2. — С. 110-119.
Abstract У даній статті виконано аналіз та систематизацію основних підходів щодо визначення сутності поняття «товар» з точки зору лінгвістки, економіки та маркетингу, встановлено відповідність існуючих визначень сучасним вимогам та розкрито новий зміст даного поняття, що відповідає сучасним вимогам глобалізації економічних процесів та акцентується на їх соціальних аспектах. Також авторами визначено роль України у перерозподілі товарних ресурсів, обґрунтовано значущість товару як багатофункціонального інструменту для інтенсифікації прогресу людства та виявлено значення трудового маркетингу в Україні та у світі. // Русск. версия: В данной статье выполнены анализ и систематизация основных подходов по определению сущности понятия «товар» с точки зрения лингвистки, экономики и маркетинга, установлено соответствие существующих определений современным требованиям и раскрыто новое содержание данного понятия, отвечающее современным требованиям глобализации экономических процессов и акцентирующееся на их социальных аспектах. Также авторами определена роль Украины в перераспределении товарных ресурсов, обоснована значимость товара как многофункционального инструмента для интенсификации прогресса человечества и выявлено значение трудового маркетинга в Украине и в мире. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3097
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

China China
490745190
France France
1
Germany Germany
560
Greece Greece
1
Ireland Ireland
742306
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7
Poland Poland
1
Russia Russia
29
Singapore Singapore
1
South Korea South Korea
2
Spain Spain
1
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
31725439
United Kingdom United Kingdom
15875822
United States United States
410675570
Unknown Country Unknown Country
31725437

Downloads

Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
China China
1
EU EU
8
Estonia Estonia
3
Finland Finland
1
France France
98976
Germany Germany
561
Norway Norway
1
Romania Romania
3
Russia Russia
98981
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
90397090
United Kingdom United Kingdom
26201
United States United States
490745190
Unknown Country Unknown Country
31725438

Files

File Size Format Downloads
2.3_беловодская_тарасенко.doc 179 kB Microsoft Word 613092457

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.