Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31172
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вплив інструмнтів екологічного маркетингу на формування споживчих перваг
Authors Кучмійов, А.В.
ORCID
Keywords екологічний маркетинг
экологический маркетинг
індекс реакції споживачів
индекс реакции потребителей
екологічність товару
экологичность товара
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31172
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кучмійов, А. В. Вплив інструмнтів екологічного маркетингу на формування споживчих перваг [Текст] / А. В. Кучмійов // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.2. — С. 121-123.
Abstract Екологічний маркетинг покликаний виявити екологічний потенціал підприємства, визначити його довгострокові цілі та забезпечити їх реалізацію за допомогою застосування системи інструментів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31172
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
4
Germany Germany
7
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
240427
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2124
Russia Russia
5
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1336629
United Kingdom United Kingdom
682086
United States United States
410947
Unknown Country Unknown Country
1336628

Downloads

China China
6
France France
2
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
4008865
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4008865
Unknown Country Unknown Country
134

Files

File Size Format Downloads
kychmiev.pdf 276,45 kB Adobe PDF 8017878

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.