Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31289
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Етапи еволюції інтегрованих маркетингових комунікацій
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Keywords маркетингові комунікації
маркетинговые комуникации
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31289
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тимохіна, Я.О. Етапи еволюції інтегрованих маркетингових комунікацій [Текст] / Я.О. Тимохіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.2. — С. 237-239.
Abstract Умови розвитку комунікаційного середовища вимагають пристосування комунікаційної політики підприємств до продиктованих змін та спричиняють еволюцію маркетингових комунікацій (МК): спочатку в концепцію інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК), а потім у принцип TTL-комунікацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31289
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Czech Republic Czech Republic
2
France France
1
Germany Germany
13
Netherlands Netherlands
1
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
12
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
381
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
11
United States United States
7
Unknown Country Unknown Country
65

Downloads

China China
3
Czech Republic Czech Republic
1
EU EU
4
France France
6
Germany Germany
3
Italy Italy
5
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
382
United States United States
6
Unknown Country Unknown Country
510

Files

File Size Format Downloads
tumohina.pdf 279,95 kB Adobe PDF 931

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.