Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3153
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналів
Other Titles Практические основы формирования оптимальной структуры маркетинговых каналов
Authors Symonenko, Mariia Yuriivna
Keywords структура маркетингових каналів
структура маркетинговых каналов
structure of marketing channels
рентабельність маркетингових каналів
рентабельность маркетинговых каналов
return on marketing channels
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3153
Publisher "ВТД "Університетська книга"
Citation Симоненко М.Ю. Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналів[Текст]/ М.Ю.Симоненко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №2. — С. 180 - 188.
Abstract У статті розкривається суть теоретико-методичних засад формування оптимальної структури маркетингових каналів у вигляді практичних рекомендацій для конкретного підприємства. Для досягнення умови оптимальності пропонується певний підхід, що враховує інтереси виробника та споживача одночасно, який підкріплений розрахунками. Практичні рекомендації апробовані на прикладі ВАТ «Сумський хлібокомбінат» та можуть використовуватися для інших підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3153
В статье раскрывается суть теоретико-методических основ формирования оптимальной структуры маркетинговых каналов в виде практических рекомендаций для конкретного предприятия. Для достижения условия оптимальности предлагается определённый подход, учитывающий интересы производителя и потребителя одновременно, который подкреплён расчётами. Практические рекомендации апробированы на примере ОАО «Сумский хлебокомбинат» и могут использоваться для других предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3153
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки

Views

China China
2
France France
5
Germany Germany
235
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
19
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
59
United States United States
37
Unknown Country Unknown Country
97

Downloads

China China
3
France France
7
Germany Germany
236
Ukraine Ukraine
46
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
218

Files

File Size Format Downloads
НС.2_симоненко.doc 167,5 kB Microsoft Word 512

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.