Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development
Other Titles Роль і завдання маркетингу знань на сучасному етапі економічного розвитку
Роль и задачи маркетинга знаний на современном этапе экономического развития
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
http://orcid.org/0000-0002-8133-578X
Keywords marketing of knowledge
structure of knowledges
tool of marketing
advancement of knowledge
application of knowledge
management of knowledge
producting of knowledge
маркетинг знань
структура знань
інструменти маркетингу
просування знань
застосування знань
управління знаннями
продукування знань
маркетинг знаний
структура знаний
инструменты маркетинга
продвижение знание
применение знаний
управление знаниями
продуцирование знаний
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Publisher Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej
License
Citation Illyashenko S.M. A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development / S.M. Illyashenko, Y.S. Shypulina // Informacje i marketing w działalności organizacji : monografia / redakcja naukowa: Honorata Howaniec, Irena Szewczyk, Wieslaw Waszkielewicz. – Bielsku-Białej: Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej, 2013. – S. 205-215.
Abstract Визначено роль і завдання маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації. Виконана систематизація видів знань. Запропоновано рекомендації щодо галузей застосування маркетингу знань. Розкрито особливості застосування інструментарію маркетингу знань з урахування специфіки галузей і видів діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Определена роль и задачи маркетинга знаний на макроуровне и уровне отдельной организации. Выполнена систематизация видов знаний. Предложены рекомендации относительно областей использования маркетинга знаний. Раскрыты особенности применения инструментария маркетинга знаний с учетом специфики отраслей и видов деятельности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Determined role and task marketing of knowledge’s on macrolevel and separate organization level. Executed types of knowledge’s systematization. Offered recommendation of areas for marketing of knowledge’s application. Exposed application tool marketing of knowledge features with account of specific areas and types of activity. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
47015
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
-331634428
Côte d’Ivoire Côte d’Ivoire
1
Denmark Denmark
2
Egypt Egypt
1
France France
3
Germany Germany
1892861462
India India
1
Indonesia Indonesia
27226
Iran Iran
1789486333
Ireland Ireland
150878
Jordan Jordan
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
860612409
Nigeria Nigeria
1892861464
Philippines Philippines
2500319
Romania Romania
1
Russia Russia
43
Singapore Singapore
-2055471957
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
97518
Sweden Sweden
1020377
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
202132
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
1747501615
United States United States
-2090263992
Unknown Country Unknown Country
-2090263995
Vietnam Vietnam
2500321

Downloads

Australia Australia
48427
Belarus Belarus
1
Brazil Brazil
167780
Canada Canada
3
China China
107010
Denmark Denmark
1
EU EU
2
Finland Finland
28340
France France
2
Germany Germany
80200
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Hungary Hungary
1
India India
197049
Indonesia Indonesia
1892861461
Iran Iran
182196
Iraq Iraq
5
Ireland Ireland
102920
Japan Japan
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1747501604
Netherlands Netherlands
39888450
Pakistan Pakistan
1
Romania Romania
2
Russia Russia
19
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Sweden Sweden
1
Thailand Thailand
3
Ukraine Ukraine
183764
United Kingdom United Kingdom
1747501612
United States United States
-953120306
Unknown Country Unknown Country
311
Vietnam Vietnam
1
Zimbabwe Zimbabwe
1

Files

File Size Format Downloads
Marketing_of_ knowledge_Illyashenko.pdf 204,74 kB Adobe PDF 180763570

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.