Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development
Other Titles Роль і завдання маркетингу знань на сучасному етапі економічного розвитку
Роль и задачи маркетинга знаний на современном этапе экономического развития
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Shypulina, Yuliia Serhiivna  
Keywords marketing of knowledge
structure of knowledges
tool of marketing
advancement of knowledge
application of knowledge
management of knowledge
producting of knowledge
маркетинг знань
структура знань
інструменти маркетингу
просування знань
застосування знань
управління знаннями
продукування знань
маркетинг знаний
структура знаний
инструменты маркетинга
продвижение знание
применение знаний
управление знаниями
продуцирование знаний
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Publisher Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej
License
Citation Illyashenko S.M. A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development / S.M. Illyashenko, Y.S. Shypulina // Informacje i marketing w działalności organizacji : monografia / redakcja naukowa: Honorata Howaniec, Irena Szewczyk, Wieslaw Waszkielewicz. – Bielsku-Białej: Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej, 2013. – S. 205-215.
Abstract Визначено роль і завдання маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації. Виконана систематизація видів знань. Запропоновано рекомендації щодо галузей застосування маркетингу знань. Розкрито особливості застосування інструментарію маркетингу знань з урахування специфіки галузей і видів діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Определена роль и задачи маркетинга знаний на макроуровне и уровне отдельной организации. Выполнена систематизация видов знаний. Предложены рекомендации относительно областей использования маркетинга знаний. Раскрыты особенности применения инструментария маркетинга знаний с учетом специфики отраслей и видов деятельности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Determined role and task marketing of knowledge’s on macrolevel and separate organization level. Executed types of knowledge’s systematization. Offered recommendation of areas for marketing of knowledge’s application. Exposed application tool marketing of knowledge features with account of specific areas and types of activity. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
Denmark Denmark
2
France France
3
Germany Germany
11
India India
1
Jordan Jordan
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
1
Romania Romania
1
Russia Russia
43
Slovakia Slovakia
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
5516
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
23
United States United States
310
Unknown Country Unknown Country
130

Downloads

Australia Australia
1
Belarus Belarus
1
Brazil Brazil
1
Canada Canada
3
China China
46
EU EU
2
France France
2
Germany Germany
25
Hong Kong Hong Kong
1
Hungary Hungary
1
India India
11
Indonesia Indonesia
2
Iran Iran
1
Iraq Iraq
5
Japan Japan
1
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Netherlands Netherlands
2
Romania Romania
2
Russia Russia
19
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Thailand Thailand
3
Ukraine Ukraine
5515
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
21
Unknown Country Unknown Country
311

Files

File Size Format Downloads
Marketing_of_ knowledge_Illyashenko.pdf 204,74 kB Adobe PDF 5979

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.