Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development |
Other Titles |
Роль і завдання маркетингу знань на сучасному етапі економічного розвитку Роль и задачи маркетинга знаний на современном этапе экономического развития |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Shypulina, Yuliia Serhiivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 http://orcid.org/0000-0002-8133-578X |
Keywords |
marketing of knowledge structure of knowledges tool of marketing advancement of knowledge application of knowledge management of knowledge producting of knowledge маркетинг знань структура знань інструменти маркетингу просування знань застосування знань управління знаннями продукування знань маркетинг знаний структура знаний инструменты маркетинга продвижение знание применение знаний управление знаниями продуцирование знаний |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552 |
Publisher | Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej |
License | |
Citation | Illyashenko S.M. A role and task marketing of knowledge on the modern stage of economic development / S.M. Illyashenko, Y.S. Shypulina // Informacje i marketing w działalności organizacji : monografia / redakcja naukowa: Honorata Howaniec, Irena Szewczyk, Wieslaw Waszkielewicz. – Bielsku-Białej: Wydawnictwo Naukowe Akademii Techniczno-Humanidtycznej, 2013. – S. 205-215. |
Abstract |
Визначено роль і завдання маркетингу знань на макрорівні і рівні окремої організації. Виконана систематизація видів знань. Запропоновано рекомендації щодо галузей застосування маркетингу знань. Розкрито особливості застосування інструментарію маркетингу знань з урахування специфіки галузей і видів діяльності.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552 Определена роль и задачи маркетинга знаний на макроуровне и уровне отдельной организации. Выполнена систематизация видов знаний. Предложены рекомендации относительно областей использования маркетинга знаний. Раскрыты особенности применения инструментария маркетинга знаний с учетом специфики отраслей и видов деятельности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552 Determined role and task marketing of knowledge’s on macrolevel and separate organization level. Executed types of knowledge’s systematization. Offered recommendation of areas for marketing of knowledge’s application. Exposed application tool marketing of knowledge features with account of specific areas and types of activity. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31552 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views
Australia
47015
Belgium
1
Canada
1
China
-331634428
Côte d’Ivoire
1
Denmark
2
Egypt
1
France
3
Germany
1892861462
India
1
Indonesia
27226
Iran
1789486333
Ireland
150878
Jordan
1
Kazakhstan
1
Lithuania
1
Morocco
1
Netherlands
860612409
Nigeria
1892861464
Philippines
2500319
Romania
1
Russia
43
Singapore
-2055471957
Slovakia
1
Spain
97518
Sweden
1020377
Turkey
4
Ukraine
202132
United Arab Emirates
1
United Kingdom
1747501615
United States
-2090263992
Unknown Country
-2090263995
Vietnam
2500321
Downloads
Australia
48427
Belarus
1
Brazil
167780
Canada
3
China
107010
Denmark
1
EU
2
Finland
28340
France
2
Germany
80200
Hong Kong SAR China
1
Hungary
1
India
197049
Indonesia
1892861461
Iran
182196
Iraq
5
Ireland
102920
Japan
1
Kyrgyzstan
1
Lithuania
1
Mexico
1747501604
Netherlands
39888450
Pakistan
1
Romania
2
Russia
19
Saudi Arabia
1
Sweden
1
Thailand
3
Ukraine
183764
United Kingdom
1747501612
United States
-953120306
Unknown Country
311
Vietnam
1
Zimbabwe
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Marketing_of_ knowledge_Illyashenko.pdf | 204,74 kB | Adobe PDF | 180763570 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.