Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3168
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Keywords адаптивне управління
адаптивное управление
adaptive management
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3168
Publisher "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Ілляшенко, С.М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції( на прикладі хімічного виробництва) [Текст] / С.М. Ілляшенко, М.Ю. Карпіщенко // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №3, Т.1. — С.41-50.
Abstract У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3168
В статье анализируется необходимость управления выбором стратегии продвижения новой продукции, а также рассматривается пример выбора стратегии продвижения нового товара на целевой рынок по авторскому алгоритму. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3168
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки

Views

China China
4
France France
1
Germany Germany
1550
Netherlands Netherlands
12
Poland Poland
1
Russia Russia
41
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
10071
United Kingdom United Kingdom
6
United States United States
54
Unknown Country Unknown Country
174

Downloads

France France
2
Germany Germany
1551
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
10072
Unknown Country Unknown Country
843

Files

File Size Format Downloads
2.1_ильяшенко_сн_карпищенко_мю.doc 151 kB Microsoft Word 12471

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.