Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3168
Title: Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції (на прикладі хімічного виробництва)
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Keywords: адаптивне управління
адаптивное управление
adaptive management
Issue Year: 2008
Publisher: "ВТД "Університетська книга"
Citation: Ілляшенко, С.М. Адаптивне управління вибором стратегії просування на ринок нової продукції( на прикладі хімічного виробництва) [Текст] / С.М. Ілляшенко, М.Ю. Карпіщенко // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №3, Т.1. — С.41-50.
Abstract: У статті аналізується необхідність управління вибором стратегії просування нової продукції, а також розглядається приклад вибору стратегії просування нового товару на цільовий ринок за авторським алгоритмом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3168
В статье анализируется необходимость управления выбором стратегии продвижения новой продукции, а также рассматривается пример выбора стратегии продвижения нового товара на целевой рынок по авторскому алгоритму. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3168
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3168
Type: Article
Appears in Collections:Механізм регулювання економіки

Views
Other171
China4
Germany12
Spain1
France1
United Kingdom6
Netherlands12
Poland1
Russia41
Turkey3
Ukraine111
United States54
Downloads
Other826
Germany2
France2
Russia3
Ukraine150


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
2.1_ильяшенко_сн_карпищенко_мю.doc151 kBMicrosoft Word983Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.