Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3184
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Культурний імідж як елемент ефективного експортного маркетингу |
Authors |
Petrushenko, Yurii Mykolaiovych
![]() Голець, Т.А. |
Keywords |
конкурентоспроможність конкурентоспособность Competitiveness |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3184 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Петрушенко, Ю.М. Культурний імідж як елемент ефективного експортного маркетингу [Текст] / Ю.М. Петрушенко, Т.А. Голець // Механізм регулювання економіки. — 2008. — №4, Т.1. — С.114-121. |
Abstract |
У статті визначено шляхи підвищення міжнародної конкурентоспроможності вітчизняних товарів через вдосконалення взаємозв’язку між зовнішньою торговельною та культурною політикою. Проаналізовано підходи до формування позитивного іміджу різних країн світу для визначення успішного іноземного досвіду, який можна перейняти.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3184 В статье определены пути повышения международной конкурентоспособности отечественных товаров путем усовершенствования взаимосвязи между внешней торговой и культурной политикой. Проанализированы подходы к формированию положительного имиджа разных стран мира для определения успешного иностранного опыта, который можно перенять. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3184 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

1

118328080

1

1

1

4006756

1

5

2

15

2

87533727

473269421

25945016

236634751
Downloads

3

87533726

484

2944857

1

821057

56739374

2944856

236634751

556
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2.5 Петрушенко.doc | 108 kB | Microsoft Word | 387619665 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.