Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3228
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики |
Authors |
Symonenko, Mariia Yuriivna
|
Keywords |
маркетинговий канал маркетинговый канал marketing channel |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3228 |
Publisher | "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Симоненко, М.Ю. Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики [Текст] / М.Ю. Симоненко // Механізм регулювання економіки. — 2007. — №4. — С.108-117. |
Abstract |
У статті проаналізовано та систематизовано підходи вітчизняних та зарубіжних науковців до визначення сутності маркетингового каналу у контексті інших трактувань поняття „канал" з позиції маркетингу та логістики. Також запропоновано авторський підхід до визначення поняття „маркетинговий канал", „маркетинговий канал інноваційної продукції" та „інноваційний маркетинговий канал".
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3228 В статье проанализированы и систематизированы подходы отечественных и зарубежных учёных к определению сущности маркетингового канала в контексте других трактовок понятия «канал» с позиции маркетинга и логистики. Также предложен авторский подход к определению понятия «маркетинговый канал», «маркетинговый канал инновационной продукции» и «инновационный маркетинговый канал». При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3228 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки |
Views

2

1

3

502

1

30

4

82526

55017

13443

80
Downloads

5

1

82525

503

5

1

1

4

1

12

82527

55016

13445

660
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
1.11 Симоненко.doc | 150 kB | Microsoft Word | 234706 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.