Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32595
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ключі до серця клієнта. Методика управління лояльністю споживачів
Authors Конопленко, Т.О.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
лояльність споживачів
лояльность потребителей
customer loyalty
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32595
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Конопленко, Т.О. Ключі до серця клієнта. Методика управління лояльністю споживачів [Текст] / Т.О. Конопленко ; наук. кер. Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 36-37.
Abstract Практика показує, що зазвичай через деякий час після покупки людина не може згадати, що в магазині, де він випадково щось купив, в той час був розпродаж. Але якщо йому сподобалося, наприклад, як з ним спілкувалися в цьому магазині, як виглядав торговий зал і т.д., це він запам’ятає. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32595
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
16
Greece Greece
1
Ireland Ireland
14300
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1301
Russia Russia
9
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
317501
United Kingdom United Kingdom
160051
United States United States
94325
Unknown Country Unknown Country
317500

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
905015
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
905015
Unknown Country Unknown Country
89

Files

File Size Format Downloads
Konoplenko_marketing.pdf 373,31 kB Adobe PDF 1810126

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.