Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32597
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок
Authors Mitsura, Olena Oleksiivna
Шевченко, О.Ю.
ORCID
Keywords торгова марка
торговая марка
trade mark
локальний ринок
локальный рынок
local market
діяльність підприємства
деятельность предприятия
enterprise activity
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32597
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Міцура, О.О. Стратегія виведення нової торгової марки на локальний ринок [Текст] / О.О. Міцура, О.Ю. Шевченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 42-43.
Abstract У сучасних умовах мінливих запитів споживачів, новітніх технологій та гострого конкурентного оточення виживання компанії залежить від того наскільки уміло вона розробляє і впроваджує на ринок нові товари чи послуги. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32597
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
102414
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2899
Russia Russia
6
Spain Spain
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
703831
United Kingdom United Kingdom
357708
United States United States
2075521
Unknown Country Unknown Country
703830

Downloads

China China
2
France France
4
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
3
Romania Romania
4
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
2075521
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2075521
Unknown Country Unknown Country
269

Files

File Size Format Downloads
Mitsura_trade mark.pdf 320,01 kB Adobe PDF 4151340

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.