Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32651
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціальна реклама як засіб зміни соціальної поведінки
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
Котенко, С.І.
ORCID
Keywords соціальна реклама
социальная реклама
public service ads
соціальна поведінка
социальное поведение
social behavior
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32651
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Грищенко, О.Ф. Соціальна реклама як засіб зміни соціальної поведінки [Текст] / О.Ф. Грищенко, С.І. Котенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 79-80.
Abstract Будь яка реклама – це інформаційний вплив на свідомість людини з метою цілеспрямованої зміни її поведінки. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32651
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
740230
Greece Greece
1
Ireland Ireland
25837
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
2249
Russia Russia
16
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
247103
United Kingdom United Kingdom
128046
United States United States
1480452
Unknown Country Unknown Country
247102

Downloads

Canada Canada
1
China China
2
Czechia Czechia
1
EU EU
3
France France
25833
Germany Germany
89857
Hong Kong SAR China Hong Kong SAR China
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
5
Romania Romania
1
Russia Russia
9
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
2871047
United Kingdom United Kingdom
8988
United States United States
1480452
Unknown Country Unknown Country
195

Files

File Size Format Downloads
Hryshenko_social behavior.pdf 270,46 kB Adobe PDF 4476398

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.