Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32718
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування
Authors Mitsura, Olena Oleksiivna
Летюга, Ю.Р.
Keywords ко-брендинг
co-branding
торгова марка
торговая марка
trade mark
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32718
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Міцура, О.О. Ко-брендинг: сутність, види та умови застосування [Текст] / О.О. Міцура, Ю.Р. Летюга // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 120-121.
Abstract Велика кількість виробників продукції, товарних марок та власників патентів та винаходів, поза сумнівом, підсилює ринкову конкуренцію і, відповідно, вимагає від компаній постійних зусиль по розвитку своїх брендів. Одним з варіантів підтримки актуальності бренду є його диференціація. В нинішніх умовах, коли створювати відмінні особливості бренду власними силами важко і практично неможливо або дуже дорого, компанії можуть скористатися співпрацею з іншим брендом. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32718
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
9
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
5
Turkey Turkey
19
Ukraine Ukraine
604
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
700
Unknown Country Unknown Country
50

Downloads

China China
12
EU EU
3
France France
2
Germany Germany
2
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
603
United States United States
699
Unknown Country Unknown Country
266

Files

File Size Format Downloads
Mitsura_trade mark.pdf 299,95 kB Adobe PDF 1591

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.