Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32722
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аромамаркетинг: сутність та переваги
Authors Saher, Liudmyla Yuriivna  
Кириллова, А.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords аромамаркетинг
scent marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32722
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Сагер, Л.Ю. Аромамаркетинг: сутність та переваги [Текст] / Л.Ю. Сагер, А.М. Кириллова // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 123-124.
Abstract Як зробити так, щоб спогади клієнта про Ваш магазин були приємними, щоб йому хотілося повертатися туди знов і знов? У сучасному світі є дуже поширеними найрізноманітніші маркетингові «засоби». Одним із них є аромамаркетинг. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32722
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
14526
Greece Greece
1
Ireland Ireland
179017
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2423
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
16
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
1167215
United Kingdom United Kingdom
612035
United States United States
3500487
Unknown Country Unknown Country
1167214

Downloads

China China
3
EU EU
2
France France
3
Germany Germany
2
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
2421
Ukraine Ukraine
3500487
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
6642946
Unknown Country Unknown Country
239

Files

File Size Format Downloads
Saher_scent marketing.pdf 277,12 kB Adobe PDF 10146108

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.