Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32737
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Холістичний маркетинг
Authors Щербакова, Ю.Є.
ORCID
Keywords холістичний маркетинг
холистический маркетинг
holistic marketing
маркетингові технології
маркетинговые технологии
marketing technology
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32737
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Щербакова, Ю.Є. Холістичний маркетинг [Текст] / Ю.Є. Щербакова ; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 129.
Abstract Безліч змін останнього десятиліття обумовлюють необхідність іншої практики маркетингу і бізнесу в цілому. У підприємств з’являються нові можливості здатні змінити їх підхід до здійснення маркетингової діяльності. Потрібен свіжий погляд на те, як працювати і як конкурувати в новому маркетинговому середовищі. Одним із таких напрямків розвитку підприємств є холістичний маркетинг. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32737
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
5763212
Greece Greece
1
Ireland Ireland
29348
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
17
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
2107081
United Kingdom United Kingdom
1057193
United States United States
308319
Unknown Country Unknown Country
2107080

Downloads

Austria Austria
7306
China China
154162
France France
154162
Germany Germany
308320
Italy Italy
58695
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
5763213
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5763212
Unknown Country Unknown Country
85

Files

File Size Format Downloads
Sherbakova_marketing technology.pdf 264,41 kB Adobe PDF 12209160

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.