Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32738
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вірусний маркетинг: основні переваги та тенденції використання
Authors Біленко, В.О.
ORCID
Keywords інформаційні технології
информационные технологии
information technologies
вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
viral marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32738
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біленко, В.О. Вірусний маркетинг: основні переваги та тенденції використання [Текст] / В.О. Біленко ; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 130-131.
Abstract Специфічний термін «вірусний маркетинг» виник у другій половині 1990-х років XX століття. І його використання стає все більш і більш популярним. Основний принцип вірусного маркетингу – це передача інформації від однієї людини до іншої. Отже інформація розлітається дуже швидко, застосовуючи підхід нестандартного мислення для просування бренду, товару або послуги. Найголовніше це емоційна компонента. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32738
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
458892
Greece Greece
1
Ireland Ireland
9587
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
7
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
1100740
United Kingdom United Kingdom
47204
United States United States
33186
Unknown Country Unknown Country
92963

Downloads

China China
3
Germany Germany
19170
Lithuania Lithuania
5154
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
458890
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1742591
Unknown Country Unknown Country
118

Files

File Size Format Downloads
Bilenko_viral marketing.pdf 283.57 kB Adobe PDF 2225931

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.