Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32790
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження сутності поняття «вірусний маркетинг»
Authors Тесленко, Л.А.
ORCID
Keywords вірусний маркетинг
вирусный маркетинг
viral marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32790
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тесленко, Л.А. Дослідження сутності поняття «вірусний маркетинг» [Текст] / Л.А. Тесленко ; наук. кер. О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 148-150.
Abstract Перша асоціація, що навіюється поняттям «вірусний маркетинг» є негативною: хвороба, втрата, погіршення… Так, дійсно, існує велика кількість вірусів та середовищ, де вони діють: комп’ютерні, біологічні, маркетингові. Але не всі віруси шкідливі, от, наприклад, маркетингові віруси приносять прибуток. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32790
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Czechia Czechia
1
France France
3
Germany Germany
30771
Greece Greece
1
Ireland Ireland
728862
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
2661
Russia Russia
41
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
10880947
United Kingdom United Kingdom
1821487
United States United States
1032443
Unknown Country Unknown Country
3632331

Downloads

China China
4
Czechia Czechia
1
EU EU
4
France France
8
Germany Germany
1032442
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Poland Poland
1
Russia Russia
9
Ukraine Ukraine
10880948
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
18129562
Unknown Country Unknown Country
211

Files

File Size Format Downloads
Teslenko_viral marketing.pdf 282,85 kB Adobe PDF 30043194

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.