Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33033
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій
Other Titles Маркетинговые основы внедрения экологических инноваций
Marketing fundamentals of implementing environmental innovation
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords екологічні інновації
маркетинг інновацій
впровадження інновацій
сталий розвиток
экологические инновации
маркетинг инноваций
внедрение инноваций
устойчивое развитие
environmental innovation
marketing innovation
introduction of innovations
sustainable development
Type Monograph
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33033
Publisher ДД "Папірус"
License
Citation Ілляшенко, С.М. Маркетингові засади впровадження екологічних інновацій : монографія [Текст] / С.М. Ілляшенко; Сумський державний університет. – Суми : ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013. – 184 с.
Abstract У монографії з застосуванням методів і інструментів маркетингу досліджено проблеми і окреслено перспективи впровадження екологічних інновацій як передумови переходу до сталого розвитку. Висвітлено підходи до мотивування створення і впровадження екологічних інновацій. Розроблено засади механізму впровадження екологічних інновацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33033
В монографии с применением методов и инструментов маркетинга исследованы проблемы и очерчены перспективы внедрения экологических инноваций как предпосылки перехода к устойчивому развитию. Раскрыты подходы к мотивированию создания и внедрение экологических инноваций. Разработаны основы механизма внедрения экологических инноваций. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33033
In the monograph it is researched problems and outlined prospects of ecological innovations as prerequisites of the transition to the sustainable development with using of methods and marketing tools. Approaches of the motivation of creation and implementation of environmental innovation are covered. The principles of the mechanism of implementation of ecological innovations are developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33033
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
9
Denmark Denmark
2
France France
1
Germany Germany
3399075
Greece Greece
1
Ireland Ireland
8220190
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
15211
Poland Poland
91234
Romania Romania
1
Russia Russia
21
Slovakia Slovakia
2
South Korea South Korea
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
-1944502886
United Kingdom United Kingdom
748549053
United States United States
2137575277
Unknown Country Unknown Country
1822895475

Downloads

China China
7
Czechia Czechia
1
France France
3813
Germany Germany
3399073
Hungary Hungary
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
312
Russia Russia
3810
Sweden Sweden
205452078
Ukraine Ukraine
-1944502885
United Kingdom United Kingdom
748549049
United States United States
1822895474
Unknown Country Unknown Country
382

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_market_ekoinnov_2013.pdf 2,71 MB Adobe PDF 835801118

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.