Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Keywords маркетингова політика розподілу
етапи політики розподілу
складові політики розподілу
рівень товарної новизни продукції
marketing distribution policy
stages of distribution policy
components of distribution policy
novelty of product
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
Publisher ПДАБА
License
Citation Сигида, Л.О. Основи розроблення та впровадження маркетингової політики розподілу на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида // Економічний простір : збірник наукових праць. – № 74. – Дніпропетровськ : ПДАБА, 2013. – С. 273-282.
Abstract У статті систематизовано погляди науковців на поняття «маркетингова політика розподілу», на основі чого виділено три підходи до його розуміння – розподільчий, маркетинговий та логістичний. Визначено основні етапи розроблення маркетингової політики розподілу в межах промислового підприємства, що містять підготовчий етап, етап організації фізичного переміщення продукції від виробника до споживача та етап організації сервісної діяльності. Показано важливість формування складових маркетингової політики розподілу, що знаходяться у взаємозв’язку та є взаємозалежними. Проаналізовано вплив рівня товарної новизни продукції на формування та вибір маркетингової політики розподілу на промисловому підприємстві. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
The article highlights the problem of marketing distribution policy. There have been systematized various approaches to this concept – distribution, marketing and logistic. There have also been defined the main stages of marketing distribution policy development within a certain industrial enterprise, these including a preparatory stage, a product physical distribution stage, a servicing stage; shown the importance of components of distribution policy forming; analyzed the novelty of product influencing the development and choice of marketing distribution policy. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33075
Appears in Collections: Наукові роботи студентів, магістрів, аспірантів (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
27
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4882
Poland Poland
1
Russia Russia
19
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
2237
United Kingdom United Kingdom
26812
United States United States
43863
Unknown Country Unknown Country
113

Downloads

China China
7
France France
5
Germany Germany
3
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
2452
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
43864
Unknown Country Unknown Country
226

Files

File Size Format Downloads
Syhyda_ecpros_2013_74_30.pdf 234,83 kB Adobe PDF 46561

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.