Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33153
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК
Authors Василенко, Є.О.
ORCID
Keywords сільськогосподарське підприємство
сельскохозяйственное предприятие
agricultural enterprise
маркетингова стратегія
маркетинговая стратегия
marketing strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33153
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Василенко, Є.О. Управління маркетинговою діяльністю підприємств АПК [Текст] / Є.О. Василенко ; наук. кер. А.Ю. Жулавський // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 70-71.
Abstract Маркетинг є одним з найважливіших різновидів економічної і суспільної діяльності, однак, його дуже часто неправильно розуміють. Ціль маркетингу – підвищення якості товарів і послуг, поліпшення умов їхнього придбання, що у свою чергу приведе до підвищення рівня життя в країні, підвищення якості життя. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33153
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
11
Ireland Ireland
35612
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
6
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
860673
United Kingdom United Kingdom
431319
United States United States
4627866
Unknown Country Unknown Country
860672

Downloads

China China
5
EU EU
1
France France
4627866
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
860674
United Kingdom United Kingdom
1964
United States United States
431317
Unknown Country Unknown Country
216

Files

File Size Format Downloads
Vasylenko_marketing strategy.pdf 121,06 kB Adobe PDF 5922057

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.