Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33158
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Паблік рілейшнз та його особливості
Authors Кириченко, І.В.
Keywords паблік рілейшнз
паблик рилейшнз
public relations
служба маркетингу
служба маркетинга
marketing service
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33158
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Кириченко, І.В. Паблік рілейшнз та його особливості [Текст] / І.В. Кириченко ; наук. кер. Г.О. Швіндіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 84.
Abstract Паблік рілейшнз (далі ПР) – це комплексне системне поняття, що включає такі елементи як спеціальне обладнання, набір спеціальних технологій стимулювання попиту та створення іміджу, систему персоналу специфічної компетенції, або поєднання цих елементів, що використовуються з метою налагодження ефективних комунікацій як всередині організації, та і поза її межами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33158
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Germany Germany
13
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3
Russia Russia
40
Spain Spain
1
Turkey Turkey
30
Ukraine Ukraine
1711
United Kingdom United Kingdom
7747
United States United States
1953
Unknown Country Unknown Country
118

Downloads

China China
2
Germany Germany
2
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
1470
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
107

Files

File Size Format Downloads
Kyrychenko_marketing service.pdf 109,43 kB Adobe PDF 1586

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.