Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33158
Title: Паблік рілейшнз та його особливості
Authors: Кириченко, І.В.
Keywords: паблік рілейшнз
паблик рилейшнз
public relations
служба маркетингу
служба маркетинга
marketing service
Issue Year: 2013
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Кириченко, І.В. Паблік рілейшнз та його особливості [Текст] / І.В. Кириченко ; наук. кер. Г.О. Швіндіна // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 84.
Abstract: Паблік рілейшнз (далі ПР) – це комплексне системне поняття, що включає такі елементи як спеціальне обладнання, набір спеціальних технологій стимулювання попиту та створення іміджу, систему персоналу специфічної компетенції, або поєднання цих елементів, що використовуються з метою налагодження ефективних комунікацій як всередині організації, та і поза її межами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33158
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33158
Type: Conference Papers
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other117
Germany13
Spain1
United Kingdom2
Italy1
Netherlands3
Russia40
Turkey30
Ukraine13
United States32
Downloads
Other106
China2
Germany2
Russia3
Ukraine24


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Kyrychenko_marketing service.pdf109.43 kBAdobe PDF137Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.