Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33251
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса |
Authors |
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг инновации бизнес |
Type | Article |
Date of Issue | 2013 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33251 |
Publisher | ООО «Печатный дом «Папирус» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ильяшенко, Н.С. Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса [Текст]/ Н.С. Ильяшенко // Научные основы маркетинга инноваций: монография в 3 т. Т. 1 / под ред. д.э.н., профессора С.Н. Ильяшенко. – Сумы : ООО «Печатный дом «Папирус», 2013. – С. 24-27. |
Abstract |
Розглянуто актуальність застосування в господарській діяльності підприємства таких категорій як маркетинг та інновації, проведено аналіз їх поєднання.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33251 Рассмотрены актуальность применения в хозяйственной деятельности предприятия таких категорий как маркетинг и инновации, проведен анализ их сочетания. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33251 Considered actuality of used in economic activity of enterprises such categories as marketing and innovation, analysed of their combination When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33251 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

2908255

1

1

70053

35027

1

17513

20

5816510

4

531892

268139

5816508

15463991
Downloads

35027

1

1102

3

1

3

1

35025

3

1

1

35029

1106

35029

1

2196

6575

1

1062812

4386

15463991

30927916
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Illiashenko_mono_rus_1.2.pdf | 194.56 kB | Adobe PDF | 47610210 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.