Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33261
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
ORCID
Keywords різновиди маркетингу
інструменти маркетингу
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33261
Publisher ТОВ Друкарський дім «Папірус»
License
Citation Ілляшенко, Н.С. Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Збірник тез доповідей Сьомої міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 року. – Суми: ТОВ Друкарський дім «Папірус», 2013. – С. 107-108.
Abstract Розглянуто та систематизовано основні сучасні різновиди маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33261
Рассмотрены и систематизированы основные современные разновидности маркетинга. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33261
Considered and systematized the main types of modern marketing. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33261
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belarus Belarus
1
Czechia Czechia
1
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
1105409
Ireland Ireland
289567
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
4681
Turkey Turkey
26
Ukraine Ukraine
7530771
United Kingdom United Kingdom
3842443
United States United States
22514462
Unknown Country Unknown Country
7530770

Downloads

China China
2
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
1
Portugal Portugal
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
22514463
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3842444
Unknown Country Unknown Country
175

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_tezi_MIIM2013.pdf 182,76 kB Adobe PDF 26357095

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.