Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33327
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств
Other Titles Marketing research level and novelty value innovative products industrial enterprises
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Keywords новизна
маркетингові дослідження
ринкова невдача
інноваційна та нова продукція
модернізація
конкурентоспроможність
новизна
маркетинговые исследования
рыночная неудача
инновационная и новая продукция
модернизация
конкурентоспособность
novelty
market research
market failure
innovation and new products
modernization
competitiveness
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33327
Publisher Ужгородський національний університет
License
Citation Нагорний, Є.І. Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] / Є.І. Нагорний // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». - Випуск 2(39) (Частина 1). – 2013. – С.176-180.
Abstract У статті розглянуто необхідність проведення систематичних маркетингових досліджень рівня та значення як створюваної інноваційної продукції, так і продукції що тривалий час перебуває на ринку. Їх застосування дозволить оцінити шанси новинки на ринковий успіх, а також визначити час коли існуючу на ринку продукцію необхідно буде модернізувати або замінити на нову. В дослідженні розглянуто існуючі підходи до підрахунку новизни продукції, а також запропоновано авторський методичний підхід до її визначення, що базується на визначенні сукупності властивостей інноваційної продукції, що характеризують її радикальну зміну відносно її ринкового аналогу. Окрім того запропоновано підхід до прогнозування потреби у модернізації існуючої на ринку продукції. Представлені підходи базується на економіко-математичному, порівняльному та факторному аналізі та методі експертних оцінок. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33327
В статье рассмотрена необходимость проведения систематических маркетинговых исследований уровня и значение как создаваемой инновационной продукции, так и продукции которая длительное время находится на рынке. Их применение позволит оценить шансы новинки на рыночный успех, а также определить время когда существующую на рынке продукцию необходимо будет модернизировать или заменить на новую. В исследовании рассмотрены существующие подходы к подсчету новизны продукции, а также предложен авторский методический подход к ее определению, основанный на определении совокупности свойств инновационной продукции, характеризующие ее радикальное изменение относительно ее рыночного аналога. Кроме того предложен подход к прогнозированию потребности в модернизации существующей на рынке продукции. Представленные подходы базируется на экономико-математическом, сравнительном и факторном анализе и методе экспертных оценок. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33327
The article deals with the need for systematic market research level and value as created innovative products and products for a long time is in the market. Their application to assess the chances of success of new products on the market, and identify the time when the existing products on the market will need to upgrade or replace a new one. The study reviewed existing approaches to the calculation of novelty products, and suggested the author's methodical approach to its definition, based on the definition of a collection of properties, innovative products that characterize the radical change relative to its market counterpart. Besides an approach to predict the need for modernization of existing products market. The presented approach is based on economic-mathematical, comparative and factor analysis method and expert evaluations. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33327
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
1
Czech Republic Czech Republic
2
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
17
Israel Israel
2
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
12
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
158
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
14
Unknown Country Unknown Country
82

Downloads

China China
4
EU EU
1
France France
8
Germany Germany
3
Israel Israel
1
Latvia Latvia
1
Russia Russia
4
Ukraine Ukraine
430
Unknown Country Unknown Country
227

Files

File Size Format Downloads
nagorniy.pdf 188,24 kB Adobe PDF 679

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.