Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33405
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Міжнародний маркетинг національних брендів на основі використання підходу "Country of Origin"
Authors Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych
Keywords брендінг
брендинг
branding
національні бренди
национальные бренды
national brands
іноземні компанії
иностранные компании
foreign companies
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33405
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Омельяненко, В.А. Міжнародний маркетинг національних брендів на основі використання підходу "Country of Origin" [Текст] / В.А. Омельяненко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.3. — С. 265-267.
Abstract Досвід багатьох підприємств свідчить, що наявність сильного, відомого за межами регіону бренду залучає інвесторів до співробітництва з таким підприємством. Що ж стосується іміджу регіону і країни в цілому, то завжди існував прямий об'єктивний взаємозв'язок – з одного боку, позитивний імідж регіону в очах потенційних партнерів, сприяють просуванню на зовнішні ринки продукції, виробленої на даній території (COO – country of origin), з іншого боку – наявність у регіоні національно та інтернаціонально визнаних брендів підприємств-виробників підвищує імідж регіону в цілому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33405
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
3
Germany Germany
5
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
4
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
920
United Kingdom United Kingdom
4170
United States United States
1051
Unknown Country Unknown Country
90

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
919
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
66

Files

File Size Format Downloads
Omelianenko_branding.pdf 224,43 kB Adobe PDF 996

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.