Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
Title: Сайт організації як інструмент формування її іміджу
Other Titles: Сайт организации как инструмент формирования ее имиджа
Site organization as a tool for shaping her image
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Keywords: сайт організації
імідж організації
інтернет-маркетинг
інтернет-технологии
маркетинг-освіти
сайт организации
имидж организации
интернет-маркетинг
интернет-технологии
маркетинг образования
site of organization
image of organization
Internet- marketing
Internet- technology
marketing education
Issue Year: 2013
Publisher: ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
Citation: Ілляшенко, С.М. Сайт організації як інструмент формування її іміджу [Текст] / С.М. Ілляшенко // Інновації у маркетингу і менеджменті: монографія / за заг. ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013. – С. 414-428.
Abstract: Досліджено і апробовано на практиці можливості використання сайту організації як інструменту формування і розвитку її іміджу (на прикладі сайту кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету). Зокрема викладені підходи до формування таких елементів іміджу організації: іміджу товару – освітніх послуг зі спеціальності "Маркетинг"; іміджу споживачів товару – студентів спеціальності "Маркетинг"; іміджу персоналу – викладачів, співробітників та аспірантів кафедри; візуального, соціального та бізнес-іміджу кафедри. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
Исследованы и апробированы на практике возможности использования сайта организации как инструмента формирования и развития ее имиджа (на примере сайта кафедры маркетинга и управление инновационной деятельностью Сумского государственного университета). В частности, изложены подходы к формированию таких элементов имиджа организации: имиджа товара - образовательных услуг по специальности "Маркетинг"; имиджа потребителей товара - студентов специальности "Маркетинг"; имиджа персонала - преподавателей, сотрудников и аспирантов кафедры; визуального, социального и бизнес-имиджа кафедры. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
Are investigated and approved in practice the possibilities of using the site of organization as the tool of formation and development of its image (based on the example of the site of the department of marketing and control of the innovation activity of Sumy state university). In particular, approaches to the formation of such elements of the image of the organization are presented: the image of goods - educational services in the specialty “marketing”; the image of the users of goods - students of specialty “marketing”; the image of personnel - instructors, of colleagues and graduate students of department; visual, social and the business- image of department. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
ISSN: 978-966-2787-63-4
978-83-63649-04-3
Type: Article
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other143
Germany36
Denmark1
Spain1
France2
United Kingdom11
Morocco1
Netherlands3
Pakistan1
Russia40
Turkey14
Ukraine77
United States15
Downloads
Other374
China3
Czech Republic1
Germany2
France1
Poland1
Russia11
Ukraine64
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Illiashenko_site.pdf2.13 MBAdobe PDF451Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.