Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сайт організації як інструмент формування її іміджу
Other Titles Сайт организации как инструмент формирования ее имиджа
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Keywords сайт організації
імідж організації
інтернет-маркетинг
інтернет-технологии
маркетинг-освіти
сайт организации
имидж организации
интернет-маркетинг
интернет-технологии
маркетинг образования
site of organization
image of organization
Internet- marketing
Internet- technology
marketing education
Type Article
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
Publisher ТОВ "Друкарський дім "Папірус"
License
Citation Ілляшенко, С.М. Сайт організації як інструмент формування її іміджу [Текст] / С.М. Ілляшенко // Інновації у маркетингу і менеджменті: монографія / за заг. ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ "Друкарський дім "Папірус", 2013. – С. 414-428.
Abstract Досліджено і апробовано на практиці можливості використання сайту організації як інструменту формування і розвитку її іміджу (на прикладі сайту кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю Сумського державного університету). Зокрема викладені підходи до формування таких елементів іміджу організації: іміджу товару – освітніх послуг зі спеціальності "Маркетинг"; іміджу споживачів товару – студентів спеціальності "Маркетинг"; іміджу персоналу – викладачів, співробітників та аспірантів кафедри; візуального, соціального та бізнес-іміджу кафедри. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
Исследованы и апробированы на практике возможности использования сайта организации как инструмента формирования и развития ее имиджа (на примере сайта кафедры маркетинга и управление инновационной деятельностью Сумского государственного университета). В частности, изложены подходы к формированию таких элементов имиджа организации: имиджа товара - образовательных услуг по специальности "Маркетинг"; имиджа потребителей товара - студентов специальности "Маркетинг"; имиджа персонала - преподавателей, сотрудников и аспирантов кафедры; визуального, социального и бизнес-имиджа кафедры. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
Are investigated and approved in practice the possibilities of using the site of organization as the tool of formation and development of its image (based on the example of the site of the department of marketing and control of the innovation activity of Sumy state university). In particular, approaches to the formation of such elements of the image of the organization are presented: the image of goods - educational services in the specialty “marketing”; the image of the users of goods - students of specialty “marketing”; the image of personnel - instructors, of colleagues and graduate students of department; visual, social and the business- image of department. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33526
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Denmark Denmark
1
France France
2
Germany Germany
36
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
3
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
40
Spain Spain
1
Turkey Turkey
14
Ukraine Ukraine
1171
United Kingdom United Kingdom
11
United States United States
15
Unknown Country Unknown Country
147

Downloads

China China
3
Czech Republic Czech Republic
1
France France
1
Germany Germany
2
Poland Poland
1
Russia Russia
11
Ukraine Ukraine
1236
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
400

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_site.pdf 2,13 MB Adobe PDF 1658

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.