Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33714
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Образование и право: возможности и перспективы устойчивого развития в современном динамичном мире |
Інші назви |
Education and right: opportunities and prospects of the sustainable development in the modern dynamic world |
Автори |
Бурбика, Михайло Михайлович
Kowalczuk, W.Yu. |
ORCID | |
Ключові слова |
образование право перспективы освіта право перспективи education right prospects |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2013 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33714 |
Видавець | Видавництво Варшавського університету філософії |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Бурбыка, М.М. Образование и право: возможности и перспективы устойчивого развития в современном динамичном мире [Текст] / М.М. Бурбыка, В. Ковальчук // Philosophy and Practice of Sustainable Devolopment. - 2013. - С. 79-86. |
Короткий огляд (реферат) |
Реалії соціально - економічних змін у суспільстві такі, що вони приводять і до змін у системі освіти, хоча освіта як і раніше залишається однією з небагатьох сфер, де намагаються зберегти основний об'єкт та методичний потенціал під впливом конкретного консерватизму в освітній сфері. І це очевидно для дослідників, що цей консерватизм, незважаючи на труднощі і втрати, не залежить від хронологічних і географічних характеристик. Але проте поряд з тенденцією до відомої стабільності система освіти об'єктивно розвивається. Існує ряд процесів, що призводять до оновлення цієї системи під впливом динамічно мінливого соціального фону.
Говорячи про правову складову сталого розвитку, відзначимо, що основна увага приділяється екологічним аспектам, таким як охорона навколишнього середовища, стабільне середовище життя залежить від суворого виконання правових актів. Екологічна ситуація різко загострилася в ХХ столітті, коли не тільки різко виросло населення планети, яке досягло до середини століття чотирьох мільярдів осіб, але й в глобальних масштабах у результаті науково-технічної революції збільшилися і можливості людства. Людина, на думку В.І. Вернадського, стала "потужною геологічною силою», і ця сила, світова техніка, що досить часто використовуються дуже необгрунтовано, завдають непоправної шкоди природі, яку вона не в змозі заповнити.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33714 Реалии социально-экономических изменений в обществе таковы, что они приводят и к изменениям в системе образования, хотя образование по-прежнему остается одной из немногих сфер, где пытаются сохранить основной объект и методический потенциал под влиянием конкретного консерватизма в образовательной сфере. И это очевидно для исследователей, что консерватизм, несмотря на трудности и потери, не зависит от хронологических и географических характеристик. Но тем не менее наряду с тенденцией к известной стабильности система образования объективно развивается. Существует ряд процессов, приводящих к обновлению этой системы под влиянием динамично меняющейся социального фона. Говоря о правовой составляющей устойчивого развития, отметим, что основное внимание уделяется экологическим аспектам, таким как охрана окружающей среды, стабильная среда жизни зависит от строгого выполнения правовых актов. Экологическая ситуация резко обострилась в ХХ веке, когда не только резко выросло население планеты, которое достигло к середине века четырех миллиардов человек, но и в глобальных масштабах в результате научно-технической революции увеличились возможности человечества. Человек, по мнению В.И. Вернадского, стал "мощной геологической силой», и эта сила, мировая техника, что используется часто не обосновано, наносят непоправимый ущерб природе, который она не в состоянии заполнить. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33714 Realities of social and economic changes in society are that that they conduct and to changes in an education system though education still remains to one of the few spheres where try to keep the main subject and methodical potential under the influence of specific conservatism of the educational sphere. And that is obvious to researchers, this conservatism, despite difficulties and losses, doesn't depend on chronological and geographical characteristics. But nevertheless along with a tendency to known stability the education system objectively develops. There is a number of the processes leading to updating of this system under the influence of dynamically changing social background. Speaking about a legal component of a sustainable development, we will notice that the main attention is paid to ecological aspects as preservation of environment, a stable environment of life depends on strict implementation of legal acts. The ecological situation sharply became aggravated in the XX century when not only sharply the population of the planet which has reached to the middle of the century of four billions people grew, but in global scales as a result of scientific and technical revolution increased and destroying possibilities of mankind. The person, according to V.I.Vernadsky, became "the mighty geological force", and this force, the technical power people quite often use very unreasonably, causing irreparable damage to the nature which she isn't able to fill. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33714 |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІП) |
Views

1

1

1

34445641

2

388834

1

88809

1

2

1

1

3

32

3

25

3

883268

68891262

427552193

1752125
Downloads

3

5

9

1

4

1

1

22

1

68891264

108202276

29580399
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
burbyka.education and right.13.pdf | 157.18 kB | Adobe PDF | 206673986 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.