Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34586
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Контроль маркетингової комунікаційної діяльності |
Authors |
Усик, С.П.
|
Keywords |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communication комунікаційна кампанія коммуникационная кампания communication campaign ефективність эффективность efficiency |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2014 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34586 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Усик, С.П. Контроль маркетингової комунікаційної діяльності [Текст] / С.П. Усик // Екзистенційні та комунікативні питання управління: матеріали Міжнародної науково-теоретичної конференції, м. Суми, 23-25 січня 2014 р. / Відп. за вип.: О.М. Теліженко, В.М. Вандишев. — Суми: СумДУ, 2014. — Ч.2. — С. 71-75. |
Abstract |
Контроль за впровадженням маркетингових комунікацій, аналіз поточних результатів і оцінка їх ефективності - це невід’ємна стадія процесу планування комунікацій. Контроль за маркетинговими комунікаціями не є обов’язковою процедурою, і у більшості випадків компанії не контролюють процес комунікацій. Замість цього менеджери аналізують показники збуту продукції до початку і впродовж усієї комунікаційної кампанії і потім роблять висновок про те, працюють комунікації або ні.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34586 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

4

5

1

1

3734

12

1

2

810

7469

2803

96
Downloads

2

1

2

14936

1

4

941

1

942

142
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Usik_marketing communication.pdf | 210,31 kB | Adobe PDF | 16972 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.