Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34647
Title: Лексичні засоби створення емотивності в текстах-регулятивах
Authors: Cherniuk, Nina Ivanivna
Трофимець, Д.П.
Keywords: емотивність
эмотивность
текст-регулятив
Issue Year: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Чернюк, Н.І. Лексичні засоби створення емотивності в текстах-регулятивах [Текст] / Н.І. Чернюк, Д.П. Трофимець // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 68-70.
Abstract: Рекламний текст-регулятив (ТР) відноситься до жанру комерційної реклами. ТР визначається як прагматично обумовлена одиниця комунікації, що є закінченим стосовно смислу системним утворенням і призначена для орієнтації реципієнта в потоці художньої інформації та сприйняття ним художнього тексту. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34647
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34647
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other73
Germany8
Denmark1
France1
Netherlands2
Pakistan1
Russia7
Turkey1
Ukraine11
United States4
Downloads
Other50
China2
Germany2
France3
Russia1
Ukraine10
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Chernyuk_Trofymets.pdf195.92 kBAdobe PDF69Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.