Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34670
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Тестування лексико-граматичних навичок як один із методів інтенсифікації навчального процесу у ВНЗ
Authors Марченко, Д.О.
ORCID
Keywords тестування
тестирование
testing
навчальний процес
учебный процесс
learning process
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34670
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Марченко, Д.О. Тестування лексико-граматичних навичок як один із методів інтенсифікації навчального процесу у ВНЗ [Текст] / Д.О. Марченко // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2014 р. / Відп. за вип. О.М. Сушкова. — Суми : СумДУ, 2014. — С. 180-181.
Abstract Одною з важливих складових навчання є контроль знань. Як відомо, традиційні прийоми перевірки знань, умінь і навичок студентів, які застосовуються у навчальному процесі, не завжди відповідають вимогам раціонального контролю. Пошук ефективних форм контролю зумовив зростаючий інтерес до методу тестування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34670
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Germany Germany
120352
Greece Greece
1
Ireland Ireland
34603
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
5
Turkey Turkey
920260
Ukraine Ukraine
920261
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
463151
United States United States
7694853
Unknown Country Unknown Country
9064

Downloads

China China
4
Germany Germany
100
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2759451
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5227152
Unknown Country Unknown Country
43

Files

File Size Format Downloads
Marchenko.pdf 167,31 kB Adobe PDF 7986753

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.