Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019
Title: Развитие понятия "социальной ответственности" и ее влияние на конкурентоспособность организации
Other Titles: Розвиток поняття «соціальної відповідальності» та її вплив на конкурентоспроможність організації
Development of "social accountability" conception and its impact on competitiveness of organizations
Authors: Zaloha, Viliam Oleksandrovych
Ivchenko, Oleksandr Volodymyrovych 
Раджаб, Заде Мортеза
Keywords: поняття соціальної відповідальності
конкурентоспроможність організацій
міжнародний стандарт SA 8000
відповідальність організацій
бізнес ризики
понятие социальной ответственности
конкурентоспособность организаций
международный стандарт SA 8000
ответственность организаций
бизнес риски
social accountability conception
competitiveness of organizations
international standard SA 8000
responsibility of organizations
business risks
Issue Year: 2013
Publisher: Сумский государственный университет
Citation: Раджаб, Заде Мортеза Развитие понятия "социальной ответственности" и ее влияние на конкурентоспособность организации [Текст] / З.М. Раджаб, В.А. Залога, А.В. Ивченко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2013. — №4. — С. 131-139.
Abstract: На підставі проведених досліджень вимог й очікувань споживачів відносно управління організаціями у сфері соціальної відповідальності встановлено, що само поняття «Соціальної відповідальності» має велике тлумачення в різних наукових роботах, законодавчих актах та нормативних документах. У цій роботі запропоновано визначення цього поняття з урахуванням його багатоаспектності, що дозволяє ширше охопити відповідальність організацій за свою діяльність перед зацікавленими сторонами і суспільством у цілому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019
На основании проведенных исследований требований и ожиданий потребителей относительно управления организациями в области социальной ответственности установлено, что само понятие «социальной ответственности» имеет обширное толкование в различных научных работах, законодательных актах и нормативных документах. В данной работе предложено определение этого понятия с учетом его многоаспектности, что позволяет более широко охватить ответственность организаций за свою деятельность перед заинтересованными сторонами и обществом в целом. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019
On the basis of conducted researches about requirements and expectations of consumers in relation to management of organizations in area of social accountability it is found, that a self «social accountability» conception has vast interpretation in different scientific studies, legislative acts and normative documents. In this article is recommended the meaning of this conception taking into account his multidimensionalness, which allows more widely to cover responsibility of organizations for their activity in front of interested parties and the community on the whole. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/35019
Type: Article
Appears in Collections:Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views
Other115
China5
Germany8
Denmark1
Spain1
France1
United Kingdom1
Netherlands1
Russia11
Turkey5
Ukraine12
United States13
Downloads
Other58
China2
Czech Republic1
Germany2
EU1
France2
Romania1
Russia12
Ukraine13


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Radjab_business risks.pdf235.85 kBAdobe PDF92Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.